FERNISERING – Anneli Fleur

Anneli Fleur

Det lå ikke lige i kortene, at Solvejg Kristensen med sin oprindelig uddannelse som frisør skulle blive kunstmaler, men ikke desto mindre har hun nu malet i 18 år og udstillet mange steder. Solvejg er medlem af Creagive, en forening som kunstnere mødes til gensidig inspiration. I Creagive hjælper man hinanden, tager på kursuser og kunstudstillinger sammen.

Solvejgs abstrakte billeder indbyder beskueren til at gå på opdagelse. Hun lægger sig ikke fast på en bestemt historie i sine malerier, men lader beskueren skabe sin egen historie i maleriet.

Månedens Kunstner - Anneli Fleur

I maj måned udstiller kunstmaler, Anneli Fleur fra Ansager i Galleri Kaffestuen.

Åbent alle dage fra kl. 10 – 17 – Der betales entré til haven for at se udstillingen.

Gæster ved ferniseringen har gratis adgang.

onsdag d. 1 maj 2024
Bredmosevej 21, 6800 Varde

Har du måske også set

fredag d. 2 august 2024

FERNISERING – Ole Braagaard
Kom til fernisering i Galleri Kaffestuen. I august kan du opleve Ole Braagaards farverige billeder. Kom og mød kunstneren kl. 14 - 15 Gratis adgang.

fredag d. 5 juli 2024

FERNISERING – Arlette Jørgensen
Kom til fernisering i Galleri Kaffestuen. Juli måneds kunstner er Arlette Jørgensen. Arlette Skodborg-Jørgensens malerier består primært af malede akvareller og akvarelcollager. Kom og mød kunstneren kl. 14 - 15 Gratis adgang.

fredag d. 7 juni 2024

FERNISERING – Anne Mette Nilausen
Anne Merete Nilausens smukke artquilts udstilles i Galleri Kaffestuen i juni måned. I mange år har Anne Merete arbejdet med både traditionelle patchworkmønstre såvel som art - quilts. I dag er det mest artquilts, - hvor hun selv, ud fra en inspiration, laver design m.v. - der optager hende mest. Det kan være kvindehistorie – kvinder, der mod odds , har gjort en forskel, der definerer hendes værker. Det kan også være naturen, der er hendes inspiration. Hun har arbejdet en del med vores fauna i sine billeder ligesom hun har lavet nogle blomsterbilleder. Der afholdes fernisering den 7. juni kl 14- 15, hvor man kan møde kunstneren. Der er gratis adgang til ferniseringen.